Monday, March 18, 2013

nampak gigi baru ikhlas

ini pic zaman lom pegnen okeh. selalu ambil gambar memangla taknak nampak gigi. tapi, kak rin cakap. macam tak ikhlas je senyum kepit2 ni.


tengokla kalo senyum nampak gigi. macam pelik sebab gigi tak cantik, sebab tak lurus bahagian depan. cets slalu ejek gigi ni. nyampah tol. dlu masa zaman bujang ada hati nak pakai bracess...sampai ke sudah..dah tunang, kawin & now nak beranak. mimpi je la. terasa nak pakai, rasa tak baloi dah nak invest duit ke situ. 

skang ni, yang penting jaga gigi elok. supaya bole mengunyah makanan sampai ke tua. tu pasal sejak pregnen walopon tak minum susu aku tetap utamakan kalsium. telan pil je. tak payah susah2 nak bancuh bagai.


sepanjang pegnen amik pil shaklee. memang berkesan. gigi xde darah. kalo ada pon jarang. tulang belakang pon xde la sakit sangat.


stok da habis T__T nasib baik bulan ni shaklee ada offer utk ostematrix. selamat duit. btw, mkn kalsium ni pon bgus utk pencernaan kot. sbb hari2 membuang dengan tenang. huahahaha..walopon aku mmg xde masalah sembelit. tp jgn main2..kdg2 tym pegnen. ada org tetibe terkena. sbb aku awal2 da amik pil ni. so sampai skg oke je.


aku x jual. klo nk, g je taip d fb. rmi jual tu. bli ni baloi. sbb satu botol ada 120 bijik. ble gn spi 4 bln. jimat poket.

6 comments:

azizah :) said...

dua2 pon comey :)

wah xde sembelit ke yunk.. bagusnya awok.. jijah boleh di katakan seminggu tu mesti ada sembelit punya..

bagus eh pil ni untuk kalsium yer? jijah minum susu jer..

cik chinta said...

aah, bgs. tryla. buln ni ada offer. hihi

massiz hunnybunny said...

hai akak , lame dah xjenguk sini..:)wahh,its really nice template blog akak nie..ade sauh ag :D comel ! btw mmg btol org slalu cakap ble senyum nmpak gigi nmpk iklas jerk n lebih manis..hehe

najwa nano said...

najwa pon gigi tak sme bhgian depan tepi.tapi selalu je bajet cun sengih habis semua nampak.sbb sengih nampak gigi memang ikhlas..first time kot tengok gmbar akak senyum nampak gigi..serius,,ikhlas je nampak dri gmbr atas.hahaha

Shizan Syafik said...

comey je dua2.. :) sy pun tak minum susu, tp malas betul nak telan sume pil2 ni

cik chinta said...

hunny; hihi..jd psni kn senyum npk gg r

njwa; msih x konpiden nk senyum gtu ok. ha7

shizan; mkn pil sng, bole bw g kje. tgl teln je, xyh bncuh.

Copyright © 2013 Reserved to Nufaka's Blog's
Design by Azhafizah.Com