Sunday, March 24, 2013

pancake house karamunsing


pernah pegi sekali aje. dekat karamunsing, fiza yg ajar makan kat sini. seblom tu pnh dgr dr kak rin, sni sedap. tu la try.


masa ni pegi dgn fiza la. sbb masa tu tumpang umah dia. sbb kete rosak xciden. masa tahun 2011. rmi jg la mkn sni rupenye.


menu dia takdela nasi2 ke apa. lebih pada western. nama pon pancake kan? harge pon bole tahan la, utk satu set mahal2 juga. tp, utk merasa/ makan sekali sekala tak salah kot? kalo hari2, tu baru cari nahas namanya.


deco dlmnye kemas n menarik. maybe sebab x rmi sgt org. so nampak kemas je. layanan ok kot? aku x bape ingat.




minuman n makanan bawah ni fiza punye oder. budak ni banyak kali da pegi sini. pancake with eskim n butter




ini aku punye oder, dua skali menu amik. igtkn yg spagethi tu nk makn, n pancake with eskim ni desert konon. skli desert yg dtgnye, kemain ko beso. bole request anto desert ni lmbt, klo da siap mkn bru suh anto sbb tkot cair. kang lembek. 




habis oke aku lahap sorang dedua mende ni. sbb sedp sgt. btw, ak mmg ske mkn eskim pon. klo bg satu bekas tuperware pon ble mkn sorg juga.



yang ni air aku, xpasti mangga ke fresh oren. lama da kan? ehee..pastu x pnh pegi lg. mesti cets kalo baca ni dia mbebel nape xpnh bawa mkn sni. total damage mkn kat sni masa tu rasanya lebih rm50 kot. x igt jg. tp xpela. pengalaman (:

2 comments:

Kina said...

nampak macam best je.. bolehla saya try terjah.. :)

cik chinta said...

skli skla kak, bole je

Copyright © 2013 Reserved to Nufaka's Blog's
Design by Azhafizah.Com