Saturday, March 16, 2013

rak untuk fail pbs

rak da spi hmpir 9 buah, sme ni akan di isi dgn fail pbs murid fom 1, 2 n 6. memule blik ni khas tuk aku. bestu, xde kipas n econ pon satu je kt ruang utama. x jd nk dok dlm ni. last2 derg decide nk wt blik fail. ok la..

ak pgil budk tolg susun sme rak ni. nsib derg ok je. mgikut arahan. mmg sempit la lps atur rak ni. nk msuk pon kn jln mgiring. 

yg x thn bau rak2 baru ni. myengat idung btol. sesak napas aku jd nye. korg tau kn bau rak2 baru cane?
 
tetibe ku rskn suis utk intenet tu jauh gile nk di tekan..ha8..sbb jln sempit. kn da gemok (: 

dlm ni ada susun 8 rak. pasni, mst rs cm keje syarikat peguam plak. keliling fail saje =D

ni satu rak kn ltak luar. sbb da x muat. ada lg rak2 lain menanti utk disusun kt luar ni jg. xtaula ape rupe blik ni nti. huhu...semak je kot?

ptutnye derg letak kat satu blik kawasan luas trus. setakat bape rak ni mana la mampu tampung fail2 pbs spi masa akan dtg kn?

hmmm....nti satu keje nk angkut pindah randah if da x muat. lantak laaa.....yg aku tau, ni bukan urusan ku. heheheh..



7 comments:

Shizan Syafik said...

nasib baikla kami murid 25 org je..

cik chinta said...

shizan; hihi..xpe. seng je pbs, cme kn rjin r.

azizah :) said...

bau kedai.. hehe

azizah :) said...

wahh cantik dah blog cik chinta.. fiza buat kan..mmg smart! blog jijah pon design by azhafizah :)

cik chinta said...

jijah; trer jijah..hihi

najwa nano said...

cantik giler kot blog akak.sailor gitu..jeles..jeles..haha

cik chinta said...

hihi....tuko angin

Copyright © 2013 Reserved to Nufaka's Blog's
Design by Azhafizah.Com