Monday, April 22, 2013

duit bergantungan

harini mood aku x baik. patotla aku rasa cam ada tak kena je masa kuar dr pintu rumah, rupenye ada mende x best bakal jadik. huhh...spoil je perjalanan keje sampai balik. 

tp aku dah positipkan balik pikiran skang. pastu dah emel dgn cecets share luahan perasaan. penting tu sharing2 masalah. nanti pendam2, kesian kat baby. mumy stress..

bile rsa stress...tguk pic lama2 dalam laptop. terubat rindu ^__^ teringat benda2 buat sama2. rasa best!

rasa mcam banyak kali plak cite pasal derg main badminton. mmg kalo da sme adik laki berkumpul, inilah game yang derang akan buat. sbb....xyah bazirkan det. dewan pon xyah bayar. inikan bengkel tempat ayah keje, so nak main bgtau aje. oke punye.

sebelom main, masing2 kena kuarkan duit dlu. sape menang dapat duit tu. dari aku kecik sampaila beso. gini la tradisi main badmintonnya.
 


masa gantung duit...senyum je kan. dalam hati gaknye bercakap.."duit ni kejap lagi berada dalam genggaman aku"..hahahaha



bile duit bergantung depan mata...baru rasa bersemangat main.


tgukla faeq n supi (kazen) main dengan muka bersungguh btol nk menang.


set kedua. angah main dengan senyuman jek. sbb hampir dengan kemenangan.
 

dekat kedai dah. masa untuk menggunakan duit kemenangan yang diperoleh. kalo tguk muke faeq ni, ko rasa dia menang ke kalah? kihkihkih..


senyuman cecets...ni la muka juaraaaaa...bini kat sebelah malas layan perbualan mereka. asik dengan tab saje.
 

makan abc...meraikan kemenangan. duit2 yang bergantung tadi guna balik untuk basahkan tekak & makan2. xde pon masuk kocek sinri. gitulah...jgn ingat plak duit tu duit pertaruhan ek. saje je wat gimik gantung2 duit tu. padehal...x dpt pon. kn guna semuanya habiskan kat makan lepas main jugak.

yang di cari derang ni, kepuasan bermain & kehebatan skill masing2 dapat di tonjolkan. gituuu..

6 comments:

cik hani said...

menaikkan semangat kesukanan ke???

hikhik

cik chinta said...

slh satunya..kih5

azizah :) said...

ooo baru jijah tahu ni..semangat nak main eh duit ada tu..heee

cik chinta said...

dorg la kot rasa. ha8. me x rs ape2. hi8

Syarifah Nornazrah Al Yahya said...

Bestnya dpt kumpul ngn adik beradik....naz jrg dpt kumpul hrni skali gus.

cik chinta said...

setahun skli la dpt kumpul. mmg sush da nk jupe skg. masing2 da bkerjaya.

Copyright © 2013 Reserved to Nufaka's Blog's
Design by Azhafizah.Com