Tuesday, April 16, 2013

last day...bersanding kazen ku itu

aku rasa klo rajin, xde la tertunggak entri ni gitu lama. sampai da dekat setahun terperuk pic dlm laptop. wat berat je. 

jadik, aku berharap, kalo ada laptop baru =p nk bli yg kcik supaya senang nk wat entri. sng nk angkut. ehehehek...

hari last..bersanding my kazen. buat hari ahad, dekat dewan yg sama masa malam berinai. kitrg adik badik pakai baju kaler pink. sedondon la..baru cute.

 

seblom pengantin dapat naik, kt mesti kepung dia di pelamin. mintak tol dlu. heheks..dapat singgit pon muke hepy semacam. sampai kering poket pakcik tu sbb rmi yg mintak tol. xle blah dia siap mintak diskaun.
 

pakaian my kazen bersanding, kaler pink jugak. masa ni makan berdamai dah.


seblom balik, bergambar kenangan dengan penari2 yang wat persembahan kat majlis perkahwinan ni. skang ni kan hebat. majlis kawin biasa ada dah kena jemput penari2/penyanyi utk buat persembahan bagi tetamu yang hadir. kalo banyak buget bole r..hihi. me ritu, xdo r. wat wajib je. amik kompang n karaoke sajo...hehehek. yang penting majlis berjalan lancar n menggembirakan org (:


me rasa, lpas seminggu kawin, badan kena pam trus. mana tak, x henti kan makan. nk kurus punye payah. nak naik, petik jari je =_=''

2 comments:

azizah :) said...

seronok tgk perkahwinan org johor ada tol.. kalau jijah betul2 duk johor ni mst buat gitu.. nasib la menetap di n9 dah..hee

cik chinta said...

walo dpt singgit. td rasa hepi sgt.

Copyright © 2013 Reserved to Nufaka's Blog's
Design by Azhafizah.Com