Monday, April 15, 2013

malam berinai kazenku

kesian cecets, sampai pucat muka dia ikot meraikan majlis kawin org. cets ni jnis tak tahan lasak klo da duduk darat, cepat aje demam bila byk wat keje/kuo jalan lama2. bininye pulak, klo jalan no hal. sihat sejahtera. 

yelah, cets kan mendrive. masa lpas kawin cets asik ulang alik dari klang ke jb. patah balik. mmg penatla, lenguh la satu badan dia. lgpon, cets ni kena tido ckup. if x ckup, mula mata dia jadik panda. makan dia pon kena jaga elok. nanti cepat sakit juga. perut sensitip btol cecets ni. ehehe...

pucat btolkn muka dia compare to me. tp senyum tetap..sbb kn paksa dengan me..cian cecets, dia xde bawa baju lebih utk tuko malam tu. me saje yg bawa. so, baju aku bertukar. baju dia itu sajela. 

cets ni kan susah btol nk suh di tuko baju. dia ske pakai baju yg sama sehari suntuk. klo x kena paksa salin. dia pakai aje la. sejak da kawin, me la yg slalu pantau pakaian dia. bila kena tukar. nk pki baju apa. manja sangat. lepas mandi je, dia tau baju dah sedia utk dipakai.

katanya, kalo sllu tuko baju. wat bazir nanti kena basuh2 banyak.


malam lepas nikah tu, kazen aku wat malam berinai plak. kitrg kn dtg jugak la. majlis sedara mara, mesti di meriahkan bersama. gituuu....

tgu pengantin nak sampai je, naik bosan dah. sampai rasa taktau nk snap pic gaya apedah.
 

cets amik peluang merenjis pengantin. so cute..


sedara mara sebelah pengantin pompuan bergambar..



5 comments:

アヌム said...

nmpk slim je org preggy huhuuuu..

Sharinginfoz said...

Cukup meriah

cik chinta said...

zmn ni x preg lg. ha8. konpius da sme org

si; org kawin mmgla meriah. he8

najwa nano said...

hahaha.manja betol cecets.nasib baik ada wife rajin tolong siapkan.keje laut lama tough plak erk,duk darat asyik demam je.

cik chinta said...

duk drt, mnje nye dtg. trus jd gtu. hihi

Copyright © 2013 Reserved to Nufaka's Blog's
Design by Azhafizah.Com