Saturday, April 13, 2013

pegi kenduri kawin orang

amaran! ni sme pic lama. saje aku wat entri sbb nak buang pic dlm laptop. ni sme kenangan aku dgn cecets sama2 lepas kawin (:

semua ni pic tahun lepas. pegi pulak kenduri kawin2 sekitar kampung. memang berpusu2 la org kawin masa seminggu lepas ktrg punye majlis. sbb cuti sekolah kn. aku masa kawin, mana buat masa cuti sekolah. sbb clash dgn banyak mjlis org lain. jadi sebab xnk gado2. ak ngalah la. habis CRK aku tahun lepas kat kawin aje ok. direk amik 7 days. uhuks. berkorban..


anak ketua kampung kawin. nikah dia wat lepas isya. buat di surau depan rumah kitorang je. jalan kaki ramai2 pegi tengok.


ibu aku opkos suh pegi sangat2. sebab aku bukan kenal orang kampung. asik la sibuk study. masa kawin la orang kampung kenal anak dia yg sulung ni.
 

lepas kawin, cecets kan cuti panjang sambil nk tgu sambung blaja. mmg berkepit saje la kitrg. best! kurus btol cecets masa baru lepas kawin. ni pic sminggu lepas kawin. ohh..me memang azali chubby gitula. xde kurus2 pon.

ekceli lpas majlis tu ada makan2. sedap2 ok makanan dia. sbb masak sinri kan. dengan orang2 kampung tolong masak. kompomla sedap. lepas makn kenyang2, pegi plak umah kazen aku di tiram. dia pon nk nikah jugak. meriah ok tahun lepas kazen2 kawin beramai2. berebut2 tarikh.


kazen aku yg bz siapkan hantaran last minit. ha8. sama la dgn aku jugak. esok nk kawin, rini baru buat.


skg xyah da susah2 nk carik daun sireh wat sireh junjung. da ada fake punye. cantik2. pastu bole trus wat hiasan dalam rumah lepas kawin sebab x layu2.
 

me n ibu tolong masukkan telur dalam sarung bunga.


cantik kan bila dah banyak2? ehe..aku rasa sebelum beranak ni nak wat entri banyak2 utk gambo yg lepas2. sebab lepas beranak mesti aku jarang dapat berbelog, karang anak da masuk bape tahun, kuar plak entri pic bertahun lepas. hahahaha...

2 comments:

アヌム said...

owh ptut laa..igt pic skng hehehh..xbca dr awal lak hihi

cik chinta said...

kih7...

Copyright © 2013 Reserved to Nufaka's Blog's
Design by Azhafizah.Com