Sunday, April 14, 2013

makan lagi

esknye kitrg sambung lagi makan kat majlis sanding plak. seblom tu aku singgah umah ibu lama. tak jauh, depan rumah saje. sebab dating dengan si awang. cecets dtg sbb panggil suh g makan cepat.


ohhh...xtaula bole pakai x baju ni smula. hahah..



inila c awang. bgus bela angsa ni. sbb org datang je dia bising. dia ni menggigit, tp dengan org knal x la. dgn org x knal...habis lebam kn gigit.


biasa kenduri kawin makan nasi minyak, sni makan nasi campur kot? ke aku lupa. yang penting sedap sgt2. banyak sgt menu masa ni. rambang memilih nak makan tu. pencuci mulut nye saje berlambak2.




pompuan ni, kawan aku masa sekolah rendah. terjumpa masa kenduri ni plak. yang aku pelik, dia lagi tinggi dari aku. padehal, masa sekolah rendah dia lagi pendek dari aku,


ktrg da kenyang (:


ada ayam golek...mana x sedap kan? makan panas2.


senang hati balik umah jalan kaki je. ehee...pastu ktrg sambung lg nak makan di rumah kazen plak ni.



5 comments:

NorHaFydzah said...

kurus oo mummy... :)

LYAfrina said...

serius..comelnyer baju tu.. ala2 kimono dah

najwa nano said...

amboi,entri bersambung-sambung.haha.akak letak apa erk kat lengan baju tu?kain kosong pastu dia jahit ea jalur2 tu?cantik la.berkenan semua baju2 akak..

cik chinta said...

fza; kurus apa. gemok da lepas kawin tu. naik 3 kg trus.

lya; rajin tukg jahit wat gtu sbb kain tlbeh

najwa; aah, kain kosong dia jahit jalur2. tryla (:

azizah :) said...

cantik baju nufaka :) comey jer ms baru2 kawen kan..heee

Copyright © 2013 Reserved to Nufaka's Blog's
Design by Azhafizah.Com