Tuesday, May 14, 2013

esok hampir tiba

pagi tadi aku bangun dengan mlsnye pegi umah sewa lama utk angkut barang lg. yg tinggal bju2 kje 3 kotak beso. itu bru kje 5 thun punye bju. klo kje spi pencen, mb aku dah bole bukak kedai bundle. xde snap pic perpindahan arini sebb aku angkat brg dgn situasi sgt nantok. 

dah serah kunci pada member. takyah pkir lg psl umah lama. tenangggggg...tgl pkir pasal baby yang masih sonok bergulung dalam perut momy ni.

abis angkut, kemas plak brg masok stor & angkat nek tingkat atas. 

penattt...

thari nya drive blik sipitang again. ayah aku nak bli ikan & cri drill utk lubangkn dinding. nasib ikn dpt, drill pon dpt. klo x, sia2 mcm nk patah pinggang drive.

blik singgah umah pakcik, sbb nk bawa jumpe bidan cek perut. bidan urut2 perut, bg btul2kn kedudukan baby. katanya, masih blom smpi waktu sgt. aku is stress dgar cmtu. sbb x sabar kot nk soh bby kuo =D

cecets kol tiap ari skg. riso kn me la. x banak lg & sihat aje asik bjalan. bgtau dia pasal jumpe bidan. dedy pon stress baby xmo kuo2 lg. 

elok sgt, momy n dedy stress psl x sabo tgu bby ni. esk ada cek up...boringggg...

baby, cpt kuo syg, dedy awak riso dah np awak suke sgt bergolek lg dlm peyut momy ni. sdgkn space dah xde lg. cpt kuo, kt main sm2 kat luo ehh...



9 comments:

NinaAz said...

Semoga selamat semuanya yea sis

Aqilah Khairri said...

Wah bestnyaa dah nak ade baby. Kita ni apepon takde lagi. Hehe 19 baru :P

Aqilah Khairri said...

Aqilah follow sini #209. Sudilah follow dan suport Aqilah jugak yee, sis :)

azizah :) said...

insyaAllah tak lama lagi tu yunk...

cik chinta said...

nina; tq (:

aqilah; tq (:

jijah; amin (:

Starniea_Ahaaw said...

Semoga segalanya dipermudahkn....amin.....

cik chinta said...

tq n amin :-)

najwa nano said...

Xsaba jugak nak tngok baby..,

cik chinta said...

njwa; momynye lg x sabr (:

Copyright © 2013 Reserved to Nufaka's Blog's
Design by Azhafizah.Com