Monday, March 2, 2015

beauty is pain

lagi 2 minggu nak kena balik jb. kenduri jemput menantu sebelah adik2 laki aku. 2 org punye majlis skali buat. jimat ongkos kata nye. sebenonye nk jimatkan tenaga. penat ape wat kenduri2 ni. bole wat demam seminggu.

jadik bermula harini aku akan berdiet..kahkahkah..apekene kan org lain kawin aku yg lebih2 nk diet. sbb aku pon nk nampak selim melim tym kenduri la. 

nasib baik cetss xde kan minggu ni. aku dah hantar dia balik sabtu lepas. so, this week jgn makan nasi. makan biskut je. xde air gula2. air masak saje. 

harini jugak bermula nye aktiviti aku pakai premium beautiful semula selepas hampir 2 tahun aku tinggalkan dia dalam laci. paling last pakai masa lepas habis pantang la kot. itupon bape hari je. masa pantang x berani pakai sbb trauma takut jahitan bawah tu putus ke ape. pastu aku kan breasfeeding, mmg xdpat la nk pki satu set. kejap2 je nk bagi susu. huhuh..

dah naik keje pon xde masa nk pakai. bz jaga anak. yg paling utama sbb aku x pakai pb mmg sbb breastfeeding. nak kena pam susu. pastu masa awal2 bengkak susu. x muat tu bra nak di pakai. sensored sungguh cerita ku ini. hahahah..realitynye kot.

so skg kn insaf. dah gemok la sgt. nasib masa sarung pagi td muat lagi dr atas ke bawah. tinggal rajin x rajin je la. 

balik umah ni nak timbang bape kilo berat. nak banding 2 minggu lepas ni. harap2 berjaye lah trun 2-3 kilo ek. wish me luck (=

p/s: rasa nk terpotong dua badan ku kalo pki pb ni la. huhuh..posture pon tegak je bawak kete. siksa..siksa..

2 comments:

Azizah Green Line said...

go go..pakaijangan xpakai..leh slim nnt

cik chinta said...

dah berharap xnk pakai dahni..hahaha

Copyright © 2013 Reserved to Nufaka's Blog's
Design by Azhafizah.Com