Friday, October 21, 2011

our hobby but not ur's..so what?

oke..cam bse pepagi buta ketika org2 len duk berebut sign kehadiran, kami da camwhore kat port bse iaitu tempat daku la jadik mangsa padehal port aku tu, depan pintu masuk aje..pedulik la kan org jeling2 menengok? nak buat cane, masing2 da kaye ada henpon canggih. amik2 pic tros direk uplod g fesbuk. aku je dari dlu sampai skg tade nak uplod direk from henpon. walhal bole je wifi kat hp..hishh...da set dlm kepala..henpon hya utk msg, kol n amik gambo..betapa kuno lg pemikiran =.=''


kak rina bek hati arini bawa kuih superb delicious utk sedekah pada cikgu2 makan d kantin. kalo aku tau, bek xpayah aku amik mee. last2 x habis pon makan. mood makan mmg blom dtg sepenuhnya la. ehh...tapi kan da dua hari ni, kak rina belanja aku makan. pemurahnye kak rina ^__^ aku blom terbagi lagi pada dia budu yang muncet bawakan aritu..hari2 aku lupa nk bawa. mana taknye, pagi td aku bangun lewat. muncet la punye salah. tak kejut..pulak2 hosmet aku tade arini balik kampung da semalam. tade org la nk kejot. sedap je aku tido sampai pukul 6am. 
bercerita ttg our hobby tu..aku paling alegikla kalo org tu yang dah kenal perangai aku sejak awal2 aku masuk keje sini lagi masih nak tegur hoby aku yg camwhore kat mana2. kalo dlu bole la kot ko nk tegur aku suke menumpang amik gambo gn dslr sekolah. 

tapi, lepas ko tegur aku tu, tade dah aku ingin nak menumpang amik gambar, aku gn henpon je snap muka sindri tanpe ada bekground. then, ko tak puas hati, tu pon ko nk tegur jugak?? peliks la aku. ko yg tak reti berposing depan kamera..a.k.a tak reti nk amik gambo sindri..then ko nak aku jadik cam ko jugak...

tadi masa kitrg tgh makan ko tegur lagi...aku mmg pekak kan telinga saje dengar cakap ko..pastu aku bisik2 dgn member sebelah.."masa ni la nk amik gambarkan? kang da sampai satu tahap kesedaran..tade dah aku nk amik gambar lagik kot?" hotzzz.....~__~" pepagi jumaat aku da ngumpat dengan member...dose btul --__--''

ehhhh...tu blom lg aku wat hal uplod pic tetiap hari dlm fb. kompom ko punye mulut asik nk mengata aku kan? sabar je lah.



5 comments:

Anonymous said...

owh... gitu ceritanya.... hahaha... pedulikkan...

cik chinta said...

ekekek..."member sebelah" dgn ko la aku mengumpat..

NorHaFydzah said...

Ignore je.. nak puaskan hati semua orang, boleh gila. seidh terpaksa blah awal la tadi, dah tak ada muka ari ni.. ehehe jelesss ~

dkisneayu said...

aku pencen udh bgambar sendiri....hehehhehe....hp ku pnuh gmbr c izz sja....heehheheh

cik chinta said...

noy; tu la pasal..buat tatau sajala after this..ala...lenkali after sign tu, singgah port dlu amik gambo pepagi..=D

kayu; ni la keje org blom kawin ;p

Copyright © 2013 Reserved to Nufaka's Blog's
Design by Azhafizah.Com