Saturday, October 22, 2011

P&P going well

semalam aku dengan banggenye dah hantar buku rekod utk kali terakhir dalam tahun ni, ye la...kan da exam akhir tahun. mana ada P&P lagik. korang nampak senyuman lebar tu? siap nampak lesung batu...means mmg lebar la senyuman aku. haipp..tguk buku aku..bersampul pink lagi..buku org len manada cam aku..ekekek..riak le pulak.


aku rasa memang boleh kire dengan jari berapa kali submit rekod pengajaran harian tahun ni. kalo kena mintak dengan serius baru aku terhegeh hantar;p aku pon tatau nape pemalas betol jadiknye tahun ni. yang peliknye..tang amik gambor dengan mekup aku steady je rajin =.='' itula dinamakan hobby yang serius..eheheh

baru2 ni ketua bidang aku yang berkaliber tu dah naikkan nama, mengugut org2 bawahan nye untuk menghantar buku rekod..paling tak tahan, nama aku tempat pertama..siap tampal kat depan buku kedatangan. hishh...mau aku tanak siapkan..laju je tangan coret2 dengan tulisan berpusing2 berpintal. skali imbas aku rasa mcam tulisan tamil pon ada..


reflection aku paling best ayat nye utk satu tahun sama aje..P&P going well...^__^

2 comments:

ayano shirahata said...

bagus lah tuh kak... ira xde reflection pon klu rivision jew memanjang... muehehe

cik chinta said...

da terbiasa la tuh..dr zaman praktikal kena tlis reflection..hishh..harus berazam taun depan siapkan tetiap pagi ;p

Copyright © 2013 Reserved to Nufaka's Blog's
Design by Azhafizah.Com