Tuesday, November 29, 2011

perjalanan menemui duyung emas

pestime aku merasakan pengalaman flat tyre di ketika tengah drive, rasa bse aje. cume garu kepala camne nak tuko tyre..saya insan lemah ;p kejadian berlaku dekat2 sungai kawang. iye ke? bantai saje nama tempat ni. tapi ketika ni sangatla panas, mekup aku...cair.

perjalanan untuk meronggeng bersama geng gossips la ni, flat tyre kete fiza aku kejakan T_T ampun, berat sangat ke aku ni? nasib baik adi memolow kete dari belakang. maka haruslah ketika ini dia menunjukkan ke'superman'nan. okeh..lulus. bole jadik laki org dah..ekekeke...alaaa...bukan kete org len pon dia tuko kan tyre ni ;p

 aku soh guna kaki, dia nak guna tangan..katanya "tangan aku kuat dari kaki" 

 sangat berstylo ye puan2 sekalian, tuko tyre sambil senyum

nasib bahik ko follow belakang, kalo tidak terpaksela aku buat tarian happy feet 3tepi jalan mintak pertolongan nak tuko tyre je pon. nak harap aku tuko, mintak mahap. pegang pen & marker aku terer ;p takpon brush mekup? ehh??

uplod khas utk tatapan tuan penukar tyre dan tuan punye hak milik kete. kotla dalam hati tuan empunya kete rasa nak memuji..hebatnye superman saya ^__^ ngeh..ngeh..

utk tuan empunye kete, thx kasik pinjam kete..sori sebab flatkan tyre..T_T aku da gemok sangat kot?

6 comments:

Anonymous said...

ns baik sungguh..leh geng..pegang berus mekap tau,tukar tayar failed..haha

cik chinta said...

ekekeke..itu la..inila dia wanita2 yg meminati berus mekup

Anonymous said...

alahai... ira reti jew tukar tayar kete... tp pegang berus mekap tuh, mcm x reti sgt.. nguweeeee... ingatkan ada muka ira td... excited jew nk baca... anyway, pujian buat abg long... nge2

cik chinta said...

ileks beb..kasik kuar satu2 ^_^

NorHaFydzah said...

hahah penuh bermakna ya tatapan kali ini... tapi man agambar duyungnya cik kak oiitt!

cik chinta said...

dia kena kuo party by part

Copyright © 2013 Reserved to Nufaka's Blog's
Design by Azhafizah.Com