Saturday, November 5, 2011

port lepak lepas futsal

lepas saje memen sejam, posing begambar pon aku rasa dekat sejam..kakaka..ni la akibat kalo geng gila kamera berkumpul. setakat 100 shoot pon mulut tak koyak tahan senyum. 

bile tenaga da guna banyak, perut mula la menjalankan tugas semulajadinya...LAPAR...kitrg trus drive g buger king kat membakut. port lepak yg sangat sesuai, dekat dan mesra sekitar, sebab kitrg melepak sambil gosip sampai lupa daratan ;p

rupenye2 member2 aku ni x pnah pon pegi sana. kirenye aku dah merealisasikan impian derang utk menengok dan menelan buger king ni, ekekeke..

sme pic ni aku amik dari fb member. xkan setakat nk amik gambo sekeping dua, nk kasik kuo kan kamera gedabak. poyo je. seyes la..sony nex mmg cantik. da la mesra handling. oke..sile insaf. jangan pkir bukan2. kamera aku x sampai sebulan kat tangan..




takpe2...men sejam tapi aku makan 1 slice je. xde r lemak aku tambah sangat. mood aku sedih la rini. sambut raya haji dalam rumah saje esok sorang2. T__T harap2 takde buat sesi tadah baldi.

nwy, selamat hari raya aidiladha kepada semua yang menyambutnya ^__^ 

2 comments:

nunnui said...

hasrat tercapai..terima kasih ~ eh, akak belanja kan? terima kasih sekali lagi...hihi~

cik chinta said...

ekekek...next tym..ko pla k open table ;p

Copyright © 2013 Reserved to Nufaka's Blog's
Design by Azhafizah.Com