Sunday, December 11, 2011

seminggu tak lekat rumah

tade masa nak hapdate, hari senin je aku dok kat rumah tu pon da sibuk seharian pegi kota tinggi. balik2 rumah dah malam trus aku pegi cuci baju2 yang nak bawak pegi klang. selasa pagi pegi klang sebab uruskan perkara2 yg perlu sebelom aku balik keje. muncets pulak tetibe busy atas kapal masa kat port dickson. tak dapatla jumpe T__T memasing sedih tade mood seharian. 

sangat penat masa kat klang, sebab asik jalan dari pagi sampai malam cari barang2. balik ruma mesti aku laju je tumbang atas katil. sampaikan adik muncets asik2 tanya, dah nak tido? jom tido. sama2 kitorang pegi kayangan. sampaikan hari terakhir tu, aku dengan adik muncets surrender nak jemput adik laki dia kat airport. kitorang berdua rela duk kat rumah sebab mata aku da lebam ngantok =D

akak muncets hantar aku balik & tgu sampai bus gerak. rasa bersalah jugak sebab lama btul dia duk lepak situ. pastu dia dok kat luar bus sebab nak lambai2 tangan aje. haihh...aku kesian sebab dia berdiri lama2. sebab sepanjang aku duk sana, akak dia la yg drive ke hulu hilir bawa aku pilih barang. dahla pepagi akak dia kena pegi keje. sambung2 balik bawa aku jalan pulak sampai malam. aku pun x hebat ada tenaga camtu. anyway, thx akak :)
aku sampai saje rumah hari jumaat lepas, aku cuci2 baju smula dan lepas aje maghrib gerak pegi rumah julia helen pulak sebab kitorang ada kusus kawin sabtu dan ahad. ayah aku antar pegi bustop pastu aku pandai2 aje buat hebat naik bus. nasib baik sampai dengan selamat. julia helen amik aku kat mcD. 2 hari aku tadah telinga dengar ceramah pra perkahwinan. nasib baik sme penceramah best2. dari pagi sampai petang kusus berjalan. harini da free..sijil pon da dapat. thx also to julia helen sebab merelakan diri terjebak dalam kancah kursus pra perkahwinan ni. akak mmg kool tau.

skang, bole tarik napas lega separuh ;p



3 comments:

eiyra amieyra said...

huh... jadual sangat padat yer... patutlah x muncul2 kt fb... hihihi

nunnui said...

Tu la sunyi sepi...haha kak, orang turun johor 17-26hb kot..huhu nanti kita roger2 bila nak bertandang umah akak..hihi

cik chinta said...

ira; ekekek...aku blogwalking je seminggu.
noy; mai2 trun. ruma i sepah2. u okekan? ihihi

Copyright © 2013 Reserved to Nufaka's Blog's
Design by Azhafizah.Com