Sunday, January 8, 2012

mi manchi tanto

muncets slalu mention pasal hal2 yang berlaku antara kitorang masa dia datang sini tahun lepas. terutama bile aku bawa dia makan kat buger besar.


dia cakap, macam budak2 bercinta sebab naik scoter pula kali ni ke situ pasal kete bermasalah. kelakar kot masa nek scot tu. sebab aku pon da lama x naik. peram buat tukun dalam parking. aku tya muncets apesal scot goyang2 ek masa tengah jalan tu. selamba je dia jawab, moto kecik n ringan, tu la tak stabil. laju je aku percaya.

rupa2nya tayar kurang angin...malam tu jugak pegi pam dan seblom balik muncets bawa pegi kedai tukarkan tayar baru, siap serviskan tukar minyak hitam dan lelen. very de caring my muncets.


seblom hantar muncets balik, sempat duduk kat tepi pantai makan jagung. last date utk tahun 2011. baru aku ingat, muncets datang sabah nak jumpe aku 2 kali tahun lepas. sekali seblom pegi US. pastu lepas balik US datang lagi sekali.


tahun depan nak pegi sini lagi dengan muncets. walopon aku selalu rasa bermacam2 perasaan tak best bile muncets jauh. tapi, bile aku tguk2 balik pic dia dan ape dia dah buat selama kitrg kenal. jadi neutral smula perasaan tak best tu. bak kata member aku, time2 macam ni memang banyak setan gondol mengganggu. huhh...


2 comments:

NorHaFydzah said...

lucu..nasib baik tak melayang okehhhh! sabar ka dila.. dugaan untuk menguji keimanan... hihi :))

cik chinta said...

aku yg mengalami cuak gile =D

Copyright © 2013 Reserved to Nufaka's Blog's
Design by Azhafizah.Com