Sunday, February 12, 2012

dunia ni kecik aje. jangan suke menipu.

Sumber: rindok.com 
Boss berkata kepada Secretary : Kita akan outstation selama seminggu, jadi aturkan segalanya.

Secretary menelefon Suaminya : Untuk seminggu boss saya dan saya akan outstation, awak pandai2 jaga diri nanti...

Suami menelefon Buah Hatinya : Isteri saya akan outstation selama
seminggu, jadi mari kita habiskan masa bersama-sama....

Buah Hati menelefon Murid tuisyennya : Saya kene bekerja selama seminggu, jadi awak tak perlu datang untuk tuisyen...

Murid tuisyen tersebut menelefon Atuknya : Atuk, untuk seminggu saya takde kelas sebab cikgu saya sibuk. Mari kita habiskan masa bersama...

Atuk (the 1st boss) menelefon Secretary : Minggu ni saya nak abiskan masa bersama cucu saya.. Batalkan outstation tuh...

Secretary menelefon Suaminya : Minggu ni boss saya ade kerja, kami dah membatalkan outstation tu...

Suami menelefon Buah Hatinya : Kita tak dapat nak habiskan masa bersama untuk minggu ni, isteri saya dah membatalkan outstationnya. .

Buah Hati menelefon Murid Tuisyennya : Minggu ni kelas tuisyen mcm biase.

Murid Tuisyen menelefon Atuknya : Atuk, cikgu saya cakap minggu ni saya kene pergi kelas tuisyen. Sori, saya tak bleh temankan atuk.

Atuk menelefon Secretary : Jangan risau, minggu ni kita outstation. Jadi uruskan semuanya..

Wakakaka... .sampai bila nak habis ni~ :P

8 comments:

NorHaFydzah said...

gila hebat.. haha bila nak habes ni? lol ~

Anonymous said...

huhu..smpai suda tak abis lau camni..^^
punca dr suami yang menipu...huu~

najwa nano said...

hahaha.hidup ibarat roda.penat r hidup camni.

cik chinta said...

kehkehkeh...aku pon rs derang mesti habih kedit je dok pusing2 kol. tu r, nk sgt menipu.

cik chinta said...

iyakan? somi dia tu yg jht. org yg mule2 menipu

cik chinta said...

roda yg ni cam x renti2 rotate. cpat haus klo roda camnih ni.

Edy Zaidi said...

haha...sampai mati xhabis2 ni

cik chinta said...

melampau r smpi mati ;p

Copyright © 2013 Reserved to Nufaka's Blog's
Design by Azhafizah.Com