Monday, March 26, 2012

ibu yang sukehati ^__^ saya tumpang hepy ^__^

sambungan utk cerita hadiah utk ibu. tadi ibu kol sebab nak tanya sesuatu yang meragukan..btw aku agak dah, mesti dia nak tya pasal parcel yg sampai kat tangan dia rini. fifiey ada gtau bahawa sorang kustemer dah dapat parcel tadi, so dia xpect ibu aku pon macam akan dapat arini. okeh...aku cam xcited dgar.

tu pasal bila ibu kol, aku dah agak apa pertanyaan dia tu nanti. ihiks...btw...my mom ni kan ustazah..opkos la dia sukeeeee sangat2 dengan present kali ni. dia ckp, cantik sebab kulit nya baldu..dan chantek helaian muka surat quran nya. dannnn lagi dia suke sebab ada terjemahan. ibu cakap, senang dia lepas ni sebab boleh bawak pegi sekolah untuk buat rujukan semasa mengaji bersama murid2. boleh buat penerangan dengan terperinci bila ayat2 al-quran dibacakan. 

aku cakap, "ni hadiah besday ibu taun nih. suke tak?"

ibu cakap, "suke sangat, nanti bole baca al-quran hari2 sama2 dengan ayah, sebab ayah rajin baca al-quran juga skang"

me, "ayah pun akan dapat juga satu nanti, tapi canggih punya la, ibu jangan jeles ;p sebab ayah mata da xnampak"

ibu, "x kisah, dapat quran yang ni pon da seronok, senang hati, da pkir nak bawak pegi keje hari2"

me, "dalam hati...so hepyyyy becos ibu senang hati"

ibu...semoga panjang umur, murah rezki dan bahagia dunia akhirat. semoga dengan hadiah itu, dapat menambahbaikkan kehidupan ibu sehari2...

ecehh...aku tang wat ayat nasihat mabeles..aku pun takde betul mana..;p

korang kalo nak oder boleh direk pegi kat FIFIEY..servis bagus dan orang nye chumil ^__^ hihiks.

 

2 comments:

~AmyLiana86~ said...

yer..fifiey mmg comel..even dia kerabat diraja tp dia ttp rendah diri..sgt suka dgn skp dia yg baik tu..=)

cik chinta said...

sangat cumel..hihiks

Copyright © 2013 Reserved to Nufaka's Blog's
Design by Azhafizah.Com