Sunday, May 6, 2012

bila aku jatuh cinta- awi rafael

jubah ni aku beli sebab murah, rasanya tak sampai rm50 pon kat first lady. baju keje yang slalu aku pakai hari jumaat, nak nampak cam baik kan skit.. tp segan nak guna selalu, sebab orang slalu ckp macam nak pegi nikah. bole kira guna jari bape kali setahun sarung sebab malas nak dengar orang mepek maban. macam puteri la apela..bla..bla..


 



Bisakah ku tanpamu
Bilakah ku tanpamu
Hatiku mulai rapuh hatiku mulai sedih


Bisakah ku tanpamu
Bila aku jatuh cinta
Kan ku sebut namamu akan ku tulis lagumu

Akan ku katakana kata-kata indah
Bila aku jatuh cinta
Kan ku doakan kamu menyempurnakan aku
Akanku buatkan semua yang terindah
Hanya untukmu

Relakah ku tanpamu
Relakah ku tanpamu...

Bila aku jatuh cinta...
Kan ku sebut namamu akan ku tulis lagumu
Akan ku katakana kata-kata indah...

Bila aku jatuh cinta...
Kan ku doakan kamu menyempurnakan aku
Akanku buatkan semua yang terindah...



9 comments:

zOeY zAu YaH said...

ok cun..kejiwangan cikgu ya haha

cik chinta said...

hihi..mnda jiwang okeh

dkisneayu said...

cumil...tp light tu....nda ku tahan....bpinar mata....

Liza Razak said...

cantik gambar !! :)

sekamar rindu said...

salam..

bila jatuh cinta semua indah belaka...

cik chinta said...

kayu; kad kawin da redy utk dihantar
k liza; akak lg cantik
sr; bharap tiap2 hari jatuh cinta seperti dlu

cets said...

jgn puji lebih2...hihihihi

Zie Madini said...

eee lawanyaaaaaaaaa diaaa. cam model muslimah! love it!

wanabee said...

assalam ,
waa..murahnya jubah ..
hehe

cantik gmbar :D

Copyright © 2013 Reserved to Nufaka's Blog's
Design by Azhafizah.Com