Sunday, April 28, 2013

sarung untuk iron board


aku ada satu peel yang tak bagus waktu iron baju. ske bukak level sampai 5. banyak dah baju aku dimakan iron dek perangai buruk ni. selain baju jadik mangsa, dashbord pon camtu jugakla.
 

so, amik keputusan beli sarung baru kat cosway. aku cam suke jugak la beli brg cosway ni. sbb memang ada kegunaan nya di rumah. cosway pulak mmg ada 2 branch kat sni. lg la laju nk membelinye. sejak pki sarung baru ni, elok plak takde nak lubang2 ke apa walopon panas btol volume yang aku bukak tu. sebabnya, kainnye memang jenis lasak dan tahan panas. good! x membzir beli.
 

murah je..sape2 ada tabiat buruk cam aku. bole la beli jnis ni. mmg pasni x lobang2 dah dashbod tu. petua mengelakkan bju lobang, pastikan iron di try dlu atas dashbod. dashbod belobang takpe, jgn baju belobang, nangessss..kih8..cian dashbod jadik mangse pelobangan kan?

7 comments:

Unknown said...

lepas ni xpayah risau la kalau buka iron level besar..hehe

cik chinta said...

yep. ha8

dhiera zainudin said...

iron board saya dah lubang2 jugak. kuikui..

tp klo pakai alas cosway ni, dia tahan panas. kalau try sebelum iron baju pun xda lubang ke apa. jawab ye baju jugak la yg lubang~

::EIDA:: said...

iron board ida pun jadik cmni.. kuikuiiiii...... nk beli gak laaa ;p

cik chinta said...

dhira, ida, rupenye sm je pangai kite. ha8

Puan Kutu said...

sy tak suka paaki dashboard.dh biasa iron baju sambil bersila..guna sejadah je lapik.haha

cik chinta said...

hoho..kebas kaki nk bsila kak.

Copyright © 2013 Reserved to Nufaka's Blog's
Design by Azhafizah.Com