Thursday, April 4, 2013

stokin untuk berpantang ^_^


aku beli dah stokin untuk berpantang nanti. mcm skema je kan stokin tebal2 yang dua pasang tu. aku tguk, orang dalam pantang ni pakai yang tebal2 supaya x masuk angin ikot kaki nanti. beli semua ni kat daiso. lagi dua pasang tu beli yang comel2. supaya ada juga mende comel yang dapat dipakai waktu terkurung dalam rumah tu =p dalam pantang pon ada hati nak nampak comel..--__--''

7 comments:

azizah :) said...

dah ada senang kan.. t pakai masa berpantang takut masuk angin..

Shizan Syafik said...

comel je stokin yang dua tuh.. hihi

cik chinta said...

Jijah n shizan, cpt g bli jg.

najwa nano said...

haha.comel stokin.stokin mak baby ke baby ni..

cik chinta said...

mak xnk kalah dgn baby =) kih2

HAZIRAH ABDUL RAHMAN said...

Pantang t betul2 tau.jgn jd mcm kt.hbs bdn sume skt.berurut sampai 3 tukang urut.melayu siam indon sume dah rasa.kna jaga bdn btul2 t tau.kt ni doa je Allah bg shat blk.amin

cik chinta said...

Tkot plk dgr zira.

Copyright © 2013 Reserved to Nufaka's Blog's
Design by Azhafizah.Com