Friday, May 10, 2013

angkat barang

pagi td bangun2 kemas barg. byk jg skli di kumpul2. ye r, 5 thun da kn dok sni. da jd tpt maustatin. tu belambak barang.

jiran sebelah datang tolong. syukurla. kejap je kitorang packing, sejam siap. tp, huby nya x dapat bawa trak untuk pindah. sbb nk kejar masa, guna je kete.

so, ngankut brg biasa guna kete & almari, mesin basuh tu angkat dari rumah ni ke rumah sewa baru guna kederat anak jiran jugak. nasib x jauh nak ngangkotnye oiii...




kete dah boleh jadik lory =D lupe snap pic dlm bonet. penuh gile. petang aku tumbang kpenatan. basah bju dengan peluh tetido tu. masam2 tu pon aku da x kire. lelap aje.

pastu sambung balik nyusun barang di rumah baru petangnye. mengemop balik. susun pinggan mangkuk & baju2 sme la.

kire tuhan permudahkn juga perancangan pindah harini.

pengalaman tym pregnant yg menyedihkn. tp takpe..inilah perjalanan kehidupan (:

4 comments:

azizah :) said...

penatnya tu yunk..nak mengangkut dah penat..kemas lagi la..pindah ke mana pulak ni??

cik chinta said...

umh sewa len..huhu

Shizan Syafik said...

kenapa pindah cik chinta? dr haritu lagi nak tanya.. tak tertanya2

cik chinta said...

cri umh sewa yg lebih selesa utk baby (:

Copyright © 2013 Reserved to Nufaka's Blog's
Design by Azhafizah.Com