Wednesday, October 12, 2016

#belakangrumah



aku makin lama makin merepek je tanam. huhu..tanah dah la seciput aje. jiwa membara nak tanam macam2. ni dah bersepah-sepah tanaman aku. serabut pulak.

semua ni tumbuh hasil campak campak aje. kadang-kadang alihkan ikut mana kosong. itula ingat nak kemas tapi macam malas. sebab dah akhir tahun. maybe kemas ajela. nak tanam yang baru semua tunggu awal tahun depan la. tapi anak pokok lada purple dan bulat maybe dah boleh mula buat anak benih sekarang. takut tunggu tahun depan tak sempat nak makan buahnya.



3 comments:

@na said...

Waah...bestnyerrr...nmpak subur bangat...hehehe...dari jauh nmpk mcm cili api la plk..

cik chinta said...

cili api purple tu

Orked V. said...

mak aihhh. campak2 gitu pon hidop?? ni kes tanah tersangat subur ke kes tangan tuan tanah ade superpower? hiks

Copyright © 2013 Reserved to Nufaka's Blog's
Design by Azhafizah.Com