Saturday, April 14, 2012

last day camping aka penutupan (:

nasib baik ada orang amik hantar utk balik rumah dan pegi smk kota klias hari last ni. kalo tak, memang aku tak larat dah nak ulang alik. sangat penat urus budak2 kadet yang perangai macam2. 

jadi, aku stress btul bila ada orang cakap aku kuar pegi camping ni macam takde keje, just duduk2 n amik2 gambo..macam nak cili2 kan mulut orang yg main sedap mulut cakap. tadenya aku suke kena kuar2 skola ni. dengan jaga student satu platun memang buat aku penat otak dan badan.

ko nampak gambo je. cube ko datang sini tguk aku duduk2 ke??

 bilik utk mangsa2 yg pengsan =D

 kalini bukan lagi berkawad. platun2 setiap skola masuk baris utk majlis penutupan.


smk kota klias leader semua platun tahun ni. memang bestla masuk baris kat sini sebab kawasan dia ada bumbung berteduh, dengan semua pegawai2 kadet pon masuk berbaris. aku laaa tuuu..tapi, teksah sangat. sebab tak berjemur ^__^ tu psal tak banyak pic. aku kena diri tegak2 depan kadet2 ni.

 ni barisan ASP kadet ;p yang tengah sorang tu je ketua polis bhgn risikan kot. lupe.

 hebak je. lain2 ketua platun lelaki, dia sorang je pompuan (:


 da selesai...aku da bole camwhore gile2 dengan platun ni

 dapat dua je piala. xpela. dari tade kan? menang tang khemah kot. lagi satu tu menang persembahan.

 ni je la guru kadet yang berkaliber. lain2 hampehh..batang idung pon tak wujud. kena potong da kot?


rendah gile la aku. patotla rmi kadet2 dari skola len cakap aku student. nasib baik kat bahu ada pangkat..paham2 sindrila ek.

da nama majlis penutupan, last2 mesti ada makan. sedappp sangat sme mende ni. aku siap tapau bawa balik udang dia tu ha. memang gemoks n manis. bile tguk balik pic ni, buat aku terliur nak makan.

tahun depan smk bopot 3 jadik tuan rumah. haihh...xpasti time tu aku dapat join ke tak. ecececeee...

No comments:

Copyright © 2013 Reserved to Nufaka's Blog's
Design by Azhafizah.Com